16 Nisan 2016 Cumartesi

bir diyecek sözüm var o kadar, o da işe yaramaz.

Dinlediğim müzikten bahsedememek yıkıyor beni. Onu anlatamamak yıkıyor beni ve en önemlisi onun beni anlatıyor olması.

ve yusuf'un beni anlatıyor olması da öyle. "sırf başlayıp bitirebildiğim bir hikayem olsun diye" diyor yusuf. neden bizim de yok hikayemiz?

neden?

birgün uyandığımızda "oldu" diyecek miyiz? var mı öyle bir gün? sorular, sorular.. sormayacağım daha bir soru daha. Mı?

hayatın kenarında olmak, öyle ya yusuf. ortasında filan değiliz olsak da 35 yaşımızda. ben de otuz beş hissediyorum zira, bazen daha yaşlı. ben sen'im yusuf. sende kendimi görüyorum. gelmez benim de elimden iş. hobim bile yoktur, bi uğraşım hele, hiç. ödevlerimi yapmam, sınavlarıma çalışmam, serserilik de yapmam. alkol kullanmam, sevgili yapmam anlamam gönül işlerinden de. severim ama birçok şeyi, uzaktan. öyle. dedim ya gelmez elimden sahici bir iş.

yazarım yalnız. kaçış yerimdir kalem,kağıt, klavye,word.. öyle işte.

başka işten anlamam. bu kadarım ben. hiç kadar yok kapladığım yer. zayıf bileklerim vardır gel kurtar. bu seslenişler kendimedir, kelin ilacı varsa da cebindedir. vallahi. bu böyledir. üzgünüm. çok.

11 yorum:

  1. yaa baksana ne dicem sana, sen wadpet kullanıyon ya, bir boş zamanında, daha sonra da olur yani, yazın filan, veya ne zaman boşsan iştee, şu benim Kübo'yu wadpete koysana yavaş yavaş parça parça, hep yazcam bu küboyu, wadpette de olsun yaa, işte yine deep tone diye bir sayfa açıp yükleseneee zaman içindeee :) yaparsın de mi yaaa :) ama istemezsen de yapma yine sen bilirsin ki. bir dee, insta fotolarını kaldırmana çok üzüldüm valla gerçekten çok üzüldüm neden ama çok mutluydum kii :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. https://www.wattpad.com/user/deeptonee

      yaptım bile

      Sil
  2. foto değiştirsene. penguen veya martı koyunsana :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ismini beğendin mi? değiştireyim mi yoksa deepko mu kalsın?

      Sil
    2. sen nasıl istersen öyle olsun. bi deeee sen sakın değişme nolur hep aynı kal tamam mı. her zamanki gibi. lütfen. kaybolma. doğal ol hep. aynı ol. bu benim için çok ama çok önemli.

      Sil
    3. "kendini bulman için önce kaybetmen gerekir"miş ama Deep, ben kaybolmak istiyorum.

      Across The Universe diye bi film var Jim Sturgess oynuyo biliyo musun onu?

      Sil
  3. sturgess çok tatlı. filmi izledim ama hatırlamıyom. tamam, sen huzurlu olduğun gibi yap. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. bence de çok tatlı, Beatles'ın şarkılarını onlardan güzel söylüyor^^
      tamam sen çok saygılı birisin saygı duyduğun için minnettarım. çok sağol :) iyi akşamlar ödev yapıcam.

      Sil
  4. Biraz önce senin hakkında "o kadar çok ki" dedikten sonra "hiç kadar yok kapladığım yer" deyişin kalbimi kırdı. O kadar çoksun ki ayşe, kalbime sığdıramıyorum. Aklıma sığdıramıyorum. Hayatıma sığdıramıyorum.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Benim de bu yoruma uygun yanıtı bulamamam var tabii. "o kadar çoktun ki, gittim" i hatırlamam... sen de hatırlayarak yazdın değil mi?

      Sil
    2. neyi düşünerek yazdığımı bilmiyorum ama şimdi sen hatırlattın ve ben de gittim, hep gidiyorum. :(

      Sil