18 Mart 2017 Cumartesi

Elbise

Şimdi kimim ben? Neye dönüştüm? Bir şeyler daha ekleyip, ben'i büyütmenin anlamı ne, taşıyamadıktan sonra? Hiç sorgulamadan üzerime yıkmalarına izin verdiğim yüklerin altında ezildim şimdi. Bir ben yaratırken dikkatli olmam gerektiğini bilmiyordum. Anılarımın ve duygularımın güzelliği altında eziliyorum. Bunca güzel şey, bunca çirkin bir ben'in üzerinde, yırtık bir elbise gibi. Çıkarıp atsam çıplaklık dayanılır şey değil. Taşısam tenimi yırtıyor, parçalıyor. Var olmak bir çeşit arafta olmak. Hiçbir şeyi tamamlayamamak. Var olmak yarım kalmanın bir göstergesi. Hiç bitirebildiği hikayesi olmaması da, insanın var oluşuna dahil.


3 yorum:

  1. Ben çıplak olmak istiyorum. Çıplaklığa dayanır da insan, ama soyunmak, büyük ızdırap gibi geliyor bana

    YanıtlaSil
  2. Mesela eski blog yazıların da vardı ya, arada bir düşünüyorum onları da çok özlüyorum, dönüp dönüp okurdum. 'Boynun...' diyordun ya; boynum bükük...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sen deme böyle ama, üzüldüm.. biraz ergence geliyordu kime ne faydası var dedim, sildim işte:(
      sevindim bir yandan da tabii, ilginden ötürü

      Sil