30 Haziran 2017 Cuma

https://www.youtube.com/watch?v=i3SxwUcbUBI

Etrafıma bakınıyorum bakınıyorum, sana ait bir eşya bulamıyorum. Her şey silinip süpürülmüş, köşelerdeki anılara fayda etmemiş bir tek bu temizlik. Bunu fark edince öyle şekilciyiz ki dedim içimden, birini silmek için eşyalarından kurtuluyoruz ilk, sonra gecelerce ağladığımızı hep saklıyoruz bir sır gibi. Ben saklayamam senden, duymuyorsan da problem değil. Bir gün belki, belki bilirsin sana büyüttüğüm yüce sevgiyi, şefkati. Ne var o köşelerde biliyor musun, korkuyla bana sarılışların var. Uyurken yüzündeki o muazzam masumiyet var. Kahkahaların var. Hangi temizleme malzemesini kullansam fayda etmez, gözyaşların ve çaresizliğin var. Ben de boş veriyorum ve geceleri ağlıyorum. Bu ayrılığı kaldıramıyorum. Bakışlarının hatrıma uğrayışlarını taşıyamıyorum. Yine o bakışların yoksunluğu krizler yaratıyor ruh halimde, birden çöküyorum. Bu şekilci kafa yapısını sürdürmeyeceğim ey insanlık diyorum, sana küsüm. Sana küsüm insanlık, çünkü ben biliyorum artık o bakışlar maddesel zaman ve mekanda gözlerime değmiyor diye tesirlerini gömersem birikiminize katkı yaparım ancak. Ben görmeden sevenlerin birikimiyle yığılmak derdindeyim.

Velhasıl 3 gün oldu. Her şey bitti. Seninle vedalaşamadım. Öpüp koklayamadım son kez. Ama sırf gideceğini bile bile öpseydim gözyaşlarım yanaklarını yakardı, korkuturdum seni belki paramparça ederdim, birlikte yok olalım mı? 

İşte seninle olan vedamın görünürlüğüne "boş işlere dalıp gidenlerle dalıp gitmeye" nefretimi yerleştiriyorum, bu birikimi sürdürmeyeceğim. Oysa şunu da biliyorum ki seninle ayrılışımız asıl bu nefretin görüntüsü. 

Daha fazla yazacak bir şey yok. Bana hiç yaşamadığın bir ayrılığı yaz deselerdi bir dolu saçmalıkla doldururdum burayı, hiç inanmadığım şeyler yazardım belki. İçi boş bir zırvalıklar dizisi. Oysa yaşadığım şeyi yazmaya gelince, bu kadar işte. Hakikatin sadeliğine sığınacağım, seni orada bir ömür bekliyor olacağım. 

2 yorum:

  1. bak "kelebek" adlı yazımdaaa, kuş mavisi geldii, iki yorum yaptııı, sen de varsııın yorumlarda.

    YanıtlaSil
  2. Kiz noldu sana kiz heleni. Numaran silindi bu yazi nasil bisey yaa noluyoo

    YanıtlaSil